У цьому повідомленні перераховані 15 простих правил SEO-(2-а редакція від 16 липня 2009 року), які допоможуть Вам збільшити відвідуваність Вашого блогу і просунути Ваш блог в інтернеті. Ці 15 правил прості і природні, тобто узгоджуються зі здоровим глуздом. Їх регулярне та систематичне використання протягом тривалого часу призведе з часом до Вас у блог велике число людей з пошукових систем: Google, Яндекс, Бінг … Саме ці відвідувачі і становлять інтернет-аудиторію Вашого блогу. Кожне з 15 правил – це гіперпосилання по якій Ви потрапите в інше повідомлення (постинг) мого блогу. Там пояснюється як це правило користуватися і як це правило застосовувати на практиці.
15 ПРАВИЛ ПРИРОДНОГО ОПТИМІЗАЦІЇ БЛОГУ:
# 1. Пишіть корисні та цікаві повідомлення в своєму блозі. Не так просто створити ЦІКАВИЙ і КОРИСНИЙ блог. А що Ви знаєте про інтернет-аудиторії теми, яку Ви хочете торкнутися в своєму блозі?
# 2. Регулярно пишіть повідомлення в свій блог. А знаєте чому треба писати регулярно? Інакше – не дуже цікаво. Або Ви думаєте що чекатимуть коли Ви зволите?
# 3. Виберіть ключові слова або фрази для свого чергового повідомлення в блог. Ключові слова і фрази – це опорні сигнали і вони повинні (і будуть!) Залучати увагу відвідувачів. Є такий педагог Шаталін з Донецька – так він Державну премію СРСР одержав за опорні сигнали. Штатам це й не снилося.
# 4. Використовуйте ці ключові слова чи фрази в назві свого повідомлення. Або Ви хочете звільнитися поетичними фразами? Так підуть відвідувачі відразу ж.
# 5. Використовуйте ці ж ключові слова чи фрази в першому абзаці свого повідомлення. А як ще зачепити відвідувача Вашого блогу залишитися у Вашому повідомленні і читати далі?
# 6. Використовуйте ключові слова або фрази в якості гіперпосилань у тексті свого повідомлення. Ну що ще може відвідувача Вашого блогу стимулювати натиснути на клаву? Тільки те, що його ЦІКАВИТЬ!
# 7. Використовуйте ключові слова або фрази в ярликах (позначках, тегах) свого блогу. Опорні сигнали! За ним орієнтується людина на підсвідомому рівні.
# 8. Розміщуйте ключові слова чи фрази навколо гіперпосилань у тексті своїх повідомлень. Близькість до інтерес – очевидний фактор.
# 9. Використовуйте ключові слова або фразу в назві картинок (зображень) розміщуються у своєму повідомленні. А як ще тоді можна знайти потрібну картинку?
# 10. Використовуйте ключові фрази на адресу своїх повідомлень. Це вже до пошукачів. Вони це ДУЖЕ люблять.
# 11. Використовуйте різні варіанти ключових слів або фраз для свого повідомлення. Великий російський мова набагато виразніше ніж … інші.
# 12. Об’єднуйте (зв’язуйте) повідомлення в своєму блозі внутрішніми гіперпосиланнями. Або Ви хочете про різне? Тоді содавайте різні блоги – моя порада. І тільки потім їх об’єднуйте.
# 13. Відвідуйте інші блоги, форуми або сайти і залишайте на них свої коментарі з посиланнями на повідомлення Вашого блогу. Один з найважливіших шляхів заявити про своє існування.
# 14. Проявляйте ініціативу – встановіть дружні відносини з власниками інших блогів або сайтів.
# 15. Домовляйтеся про обмін взаімоссилкамі з іншими блогами або порталами. А як ще об’єднати інтернет-аудиторії споріднених веб-ресурсів безкоштовно?
Ось і всі правила!
Я в соцмережах: